मंत्री आरिफ़ अक़ील से शहर-ए-क़ाज़ी की जान को ख़तरा: ख़ौफ़ के साए में धर्मगुरु!!

Featured Video Play Icon

कमलनाथ सरकार में, नायाब क़ाज़ी की नियुक्ति शरीयत-संविधान के खिलाफ़ !!

क्या मुस्लिम मंत्री सियासत के लिए शरीयत से कर रहे गद्दारी??

क्या ख़तरे में है क़दीमी काज़ियात, और 262 मस्जिदों के ईमामो की नौकरी?

Anam Ibrahim
9425990668

मध्यप्रदेश: भोपाल प्रदेश भर का मुस्लिम मरकज़ कहे जाने वाला ऐतिहासिक क़दीमी काज़ियात कांग्रेस सरकार के आने के बाद से ही ख़तरे में घिरता नज़र आ रहा है। मुस्लिम धर्मगुरुओं के पद पर कांग्रेस के मंत्री बगैर मज़हबी उलेमाओं के मशवरे के बगैर इस्लामी तरीक़े के, बगैर शासन को सूचित करें ज़बरन कर रहे हैं अपने क़रीबियों की धर्मगुरुओ के पद पर नियुक्तियां! साथ ही कई पुराने मस्जिदों के इमामो को भी हटा कर रहे है नामचिन मस्जिदों से बेदख़ल!!

भोपालः वैसे तो नवाबी दौर से संचालित हो रही काज़ियात में मसाजिद कमेटी का दफ़्तर है जहां शहर-ए-क़ाज़ी की अदालत भी लगती है तो वहीं बाजू में शहर-ए-मुफ़्ती व एक नायब क़ाज़ी का भी दफ़्तर इसी काज़ियात में मौज़ूद है जहां चुपचाप नियम विरुद्ध अवैध तरीक़े से मंत्री जी ने अपने मौहल्ले जल्द देखे जनसम्पर्क -life की आगामी ख़बर में शरीयत के सहारे सियासत का बड़ा खुलासा जो करेगा सियासी शख़्सियतों को बेआबरूके ईमाम को नायाब क़ाज़ी बनाकर बैठा दिया! जो क़ाज़ी एक्ट (1923) जो क़ाज़ी एक्ट (1938) जो क़ाज़ी एक्ट (1880) के 12वे अधिनियम के विरुद्ध है हालांकि भोपाल नायब क़ाज़ी के पद के लिए जमात-ए-तबलीग़ के एक जुम्मेदार मुफ़्ती व अन्य बुज़ुर्ग मुफ़्तीयों ने दरयाफ़्तनामा पहले से ही पेश कर रखा था जो इस पद के योग्य थे लेकिन बता दे कि अपने सियासी मफाद के लिये मंत्री आरिफ़ अक़ील ज़बरन धर्म गुरुओं पर दबाव बना रहे है। आज रायसेन शहर-ए-क़ाज़ी जहीरुद्दीन ने मंत्री आरिफ़ के ख़िलाफ़ प्रेसवार्ता ली जहां शहर-ए-क़ाज़ी साहब ने बताया कि उनको क़ाज़ी के पद से हटाने के लिए आरिफ़ अक़ील अपने पद का दुरुपयोग कर उनके क़रीबियों को मुझे हटाकर अवैध रूप से शहर काजी नियुक्त करना चाहते हैं।

आज जब धर्मगुरु शहर-ए-क़ाज़ी मीडिया के बीच आप बीती सुनाने लगे तो धर्म गुरु शहर ए क़ाज़ी की आंखे नम हो गई। शहर-ए-क़ाज़ी ने मज़हब-ए-इस्लाम के धर्म गुरु हैं जिनका सम्मान करना हर मुस्लिम पर फर्ज़ है लेकिन मुस्लिम मंत्री द्वारा धर्मगुरु को धमकाया जा रहा है उनका वेतन रोका जा रहा है ।

क्लिक करें और देखे शहर-ए-क़ाज़ी साहब का बयान मंत्री आरिफ अक़ील के ख़िलाफ़ ..

जल्द देखे जनसम्पर्क -life की आगामी ख़बर में शरीयत के सहारे सियासत का बड़ा खुलासा जो करेगा सियासी शख़्सियतों को बेआबरू

Related posts